19 de set. 2008

Yakuza 2

Avui surt la segona part d'un GRAN joc per... PS2!!! Què us pensàveu, que ja era morta??? Doncs sí senyor, ho està, perquè Yakuza 2 havia de sortir fa un any i ara, incomprensiblement, SEGA el fa debutar a occident mentre tothom està pensant en com són els jocs de PS3. Això sí, en perfecte anglès, si no domineu la llengua oblideu-vos de seguir els diàlegs.


Es deia que Yakuza seria com Shenmue. A mi el protagonista em recorda una mica al Ryo Suzuki emprenyat, sembla que tot ho resol estomacant la gent i no recordo cap diàleg sense alguna mena de violència, encara que fos només verbal.


A banda d'això hi ha poques similituds, potser el fet d'explorar una ciutat. "Ryo ga gotoku", nom original japonès, era com la fase de Shenmue on havies de lluitar contra 70 paios... Un joc que sembla fet a mida per una pel·lícula de Chuck Norris. I quin joc, una posada en escena molt i molt ambientada en el gènere cinematogràfic.


Avui 19 de setembre surt oficialment a Europa, jo tinc encarregada la meva còpia a play.com i m'arribarà durant la setmana vinent. És possible que durant uns dies em noteu una mica més violent, millor no tossir a prop meu! :-D