22 de set. 2007

Nou Mac a casa


Al mes de juny el meu flamant iMac es va fondre mentre preparava el programa de l'estiu de Generació Digital dedicat al Second Life. De fet, la part de video va dir prou mentre jugava al Second Life i volava amb una noia de Rumania.

Vaig portar l'ordinador a c.t.a. serveis i em van dir que m'havia tocat la xina i que la reparació em costaria 670 eurons. És la pega de tenir un ordinador on TOT està integrat en una sola placa.
Feia 3 mesos que no tenia garantia i en un moment de debilitat, pel meu cap, se'm va passar comprar-me un PC.
A finals del mes d'agost, vaig veure a l'Steve Jobs presentant la nova gamma d'iMacs i se'm va passar la tonteria. Ja us escric amb el nou ordinador a casa i una de les coses que més m'agrada d'aquesta bèstia parda és el seu INTEL (qui ho havia de dir). I no pas per poder tenir en paral·lel un XP (que també) sinó per poder jugar, com ho estic fent ara, al GRIM FANDANGO per PC.
He de dir que el fet que a casa meva mai ha entrat un compatible ha tingut la trista conseqüència que mai he jugat a jocs de PC de forma seriosa i ara amb l'iMac ho puc fer.
Aquesta compra trastoca durant molts mesos l'opció de comprarme la PS3, però jo m'apuntaré a la de SONY més endevant, quan estigui més barata i sola al mercat.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Així m'agrada Albert, que hagis sigut for i no has caigut en la horrible decisió de comprar-te un PC amb Windows.
Has triat el camí correcte, i mes ara amb processador Intel.
Una salutació d'un oient que també usa Mac (s'ha notat, je, je)

Gustavo Benéitez ha dit...

Jo he vist els nous macs a la FNAC, a l'expositor que tenen a la primera planta. Em semblen tan bonics com cars, la versió "full" valia 1800 euros, i el portàtil 2100 euros.

Malauradament amb aquests diners puc comprar ara mateix un intel quadcore amb els mateixos extres, una 360 i fins i tot una Wii amb un joc cadascuna.

És un món diferent, això està clar, i ho diu una persona que va treballar dos anys amb Apple Barcelona, quan existia.

Albert Murillo ha dit...

Amb la versió més mini et costarà 1016 eurons (sense iva) Com que sóc autònom TOT sense iva ;-D

La versió bàsica (la meva) és suficient pel 99% dels mortals

Gustavo Benéitez ha dit...

No ho descartem, doncs :-)

Skyblasc ha dit...

Ay...Albert. I el IPhone per a quan?? ^_^

Perdona però lo d'haver hagut d'esperar a tenir un intel MAC per poder jugar a jocs de PC en condicions. Mmmmm... SCUMMVM per a MAC, noi. I per altres "coses" tirant de VM i a emular un PC :D