5 de des. 2007

El staff del Generació Digital discuteix molt sovint sobre l'última maquineta de Nintendo, la Wii. Que si és bona, que si és dolenta, que si decepciona, que si té uns jocs brutals... Jo defenso una postura més absoluta: quan surti un joc de Star Wars amb comandament wiimote tipus sabre de llum, tots callarem i anirem corrents a la tenda més propera per poder fer de jedi o sith davant el televisor. Jo ja he començat a correr:



Ni XeixCapsa ni Estació-de-tocar, deixeu-vos de punyetes, ens agradi o ens desagradi tots caurem al costat fosc de la Força. Jo ja noto als meus midiclorians tot revolucionats... Només falta el joc, és clar, però tan se val, ja arrivarà, ja, ja arrivarà.

Enllaços d'interés:
Comprar WiiLightsaber: Només 23,49 euros + S&H

4 comentaris:

Skyblasc ha dit...

Jo em conformaria amb que alguna consola ( SEGA, perquè ens vas abandonar!! DC, vas morir massa aviat!) tingués una versió del STAR WARS Anthology de recreativa. La qual, per cert, tenia una fase bonus on lluitaves amb sable laser amb el mateix Darth Vader al saló del tron de l'Emperador. Vista en primera persona era simplement un joc de reflexos tipus Dragon's Lair, però resultava acollonant. El comanament de la Wii sembla perfecta per recrear aquesta fase.

Anònim ha dit...

Que bé, avui per fi ja toca programa. Estaria bé tenir un calendari al blog on sortis els dies que es farà el programa. Es que vaig un poc despitat amb els horaris del programa, i he descobert fa poc aquest blog... ido perfecte!

Anònim ha dit...

A mi me parece fenomenal el post! Yo, POR SUPUESTO, me lo pido y me lo compro para navidades! Ahora sólo faltará esperar a que salga el juego...

Anònim ha dit...

Em compraré la wii quan baixi a menys de 200 €. Em sembla massa cara.
No m'agrada gens aquell trasto de transformador.
Tampoc m'agrada que no tingui un online decent.
Sóc jugador de pc i les consoles em semblen molt poc flexibles.
I costen de piratejar. No tinc prous diners per comprar més de dos jocs apart de la consola.
Jugar legal amb consola surt car. Amb l'ordinador surt barat.
Puc comprar jocs bastant bons per 5, 6 i 10 €. També els puc descarregar però si són barats els prefereixo originals.

Tant m'és jugar assegut davant el monitor. El teclat és millor que els comandaments de qualsevol consola.
El que compraria inmediatament seria els comandaments de la wii i les llumetes blaves que es posen damunt la tele si sortissin jocs de pc's que fessin servir el comandament de la wii.