14 de febr. 2008

Jo no sóc així

Perfil prioritari: home, d’entre 18 i 25 anys. Es el que tenen, com a públic objectiu prioritari, les empreses editores de videojocs per mòbils. Es veu que és un mercat a l’alça. Cada cop les descàrregues de videojocs en els terminals de telefonia mòbil són més i més, i aquí diuen els experts hi ha dues raons. D’una banda, el creixement social dels videojocs (amb jocs de la Wii o la Nintendo DS dirigits a tota la família) i, de l’altra, el fet que cada cop els mòbils tenen unes millors prestacions tecnològiques i per tant són un millor suport pels jocs.

Aquesta informació surt publicat a La Vanguardia d’ahir dimecres 13 de febrer. Diuen els de Vodafone que “els usuaris utilitzen temps mort, com els viatges en el transport públic o mentre esperen algú” per jugar als videojocs des del seu mòbil. I jo em pregunto: és necessari estar davant d’una pantalla tot el dia, també en els temps morts?

Jo prefereixo, sincerament, perdre el meu temps al metro, a l’autobús o l’espera d’una cita mirant la gent que tinc aprop. Els videojocs els deixo pels dies de pluja que fa mandra sortir de casa o les nits avorrides entre llibre i llibre. Cada cosa, al seu temps. Però és clar: jo no sóc home, i tampoc estic entre els 18 i els 25.

2 comentaris:

Pilarll ha dit...

No compleixo els requisits, però no em negaràs que fer una partideta al tettris mentre estàs esperant, et deixa com nova

Gustavo Benéitez ha dit...

Jo, com bé saps, sóc dels que estan prop dels 18 anys ;-)

Bromes apart, mira, jo tinc una teoria. Durant aquesta edat normalment estudies i tens molt de temps lliure, el pots matar llegint, fent esport, amb amics o jugant. Et sobra temps per fer tot plegat, no cal que estiguis tot el dia enganxat.

Quan et fas gran comences a tenir responsabilitats com ara feina, hipoteques, fills, i encara que et continuï agradant no hi pots dedicar temps.

A mi ara mateix em passa, fins i tot em fa mandra engegar la consola i triar un joc, prefereixo llegir o escoltar música o la ràdio perquè vull relaxar-me, no pas posar-me negitós.

Et recomanaria un parell de fòrums importants de videojocs perquè veiessis tu mateixa que el perfil que dibuixen s'hi assembla bastant.