7 de des. 2008

El videojoc de la Marató


Avui tenia una idea ben clara al cap: baixar cap el quiosc i comprar l'Avui amb el CD de la Marató, que inclou a banda de 16 cançons impagables, la contrassenya per poder descarregar-te el videojoc de la Marató.

Després d'uns instants de descàrrega problemàtica, imagino per l'allau de peticions, m'he instal·lat el joc a la part PC del meu Apple (per cert, una part del meu ordinador que em fa molta mandra anar).
El joc està desenvolupat per Carlos Guzmán, Xavi Iamarca, Aarón Ruiz, Roger Solé i Josep Soto, els estudiants del màster de videojocs de la UPF, que van ser sel·leccionats en l'apartat de videojocs d'estudiants de l'Independent Games Festival amb el joc Galaxy Scrapper i que no varen guanyar, però que van demostrar amb escreix de la originalitat de la seva proposta.

El videojoc de la Marató, com varen dir fa mesos, és una remodalació del Galaxy Scrapper, però no es diu Dr. Scrapper sinó directament el joc de la Marató.
He estat jugant i m'he quedat encallat a la darrera malaltia. El control se'm fa una mica incòmode, però és normal ja que les meves mans s'han adaptat als pads. Jugan-t'hi aprendrem coses bàsiques de les malalties de la ment més comunes.

Encara sou a temps per anar al quiosc, si ens llegiu avui diumenge.