23 de gen. 2008

Pajit... què? Ah! el del Tetris...

El primer dia que vaig sentir el seu nom -Pajitnov- em creia que m'estaveu prenent el pèl. Sincerament. Es un nom desconegut per la majoria: tot i que admeto que des de fa uns dies és menys estrany per a moltes persones. Ara, si a continuació de dir el seu nom -Pajitnov- afegim un "el creador del Tetris", la cosa canvia i molt. El Tetris va ser el primer videojoc que va tenir el meu germà, amb la seva corresponent Game Boy (res de Pocket: en aquells anys era d'unes dimensions considerables!), i per tant un dels primers videojocs que van passar per les meves mans. M'agrada el Tetris: és un joc àgil, ràpid, el puc deixar si em canso, i m'encantava arribar al final per veure els xinos tocant o el cohet enlairant-se. I ara gràcies a vosaltres sé que el Tetris és fill del tal Pajitnov, un bon home, a jutjar per les fotos de la vostra entrevista. Felicitats!

3 comentaris:

Albert Murillo ha dit...

No he tingut la gameboy mai. Quan sortien els xinos?

què tocaven?

un cohet?


Això ho sap el sr. pachiko?

Skyblasc ha dit...

HEY!! Quina alegria de veure un comentari de l'Ariadna ( a veure si es prodiguen un xic més ;)

Em smebla que al arribar a certs nivells hi havia algunes "cortinilles" amb imatges de parafernalia rusky. Em smebla que lo dels xinos eren uns cosac ballant, lo del cohet una ref a la carrera espaial, etc.... Jo recordo uns focs artificials sobre el Kremlin.

S*T*A*R ha dit...

L'Ariadna PETANT-SE el Tetris!!!??? Brutal!!!

Segons paraules del propi Alexey:

"After each level in the old GameBoy you did have some small animations. Sometimes there are cozacs dancers I do remember, then you have some other stuff, and on the highest level was the Sputnik gone in space. So if you see it you known it that I'm talking about becose it is a truly hard issue."

Senyors, aixequem-nos i aplaudim a l'Ariadna, ens acaba de fotre una repasada que ens deixa a tots en pilota picada.