21 d’ag. 2007

Aprenent

Després d'unes quantes setmanes participant en el programa d'estiu de Generació Digital -i després d'una temporada intensa amb els festius intersetmanals-, sincerament haig de reconéixer que em miro els videojocs d'una altra manera... Sobretot perquè he après coses que puc començar a aplicar a la meva vida diària.

Vull dir que cada cop apareixen a la premsa més notícies sobre aquest sector que mou tants diners, i cada cop hi ha més persones que parlen de la Wii i de la PlayStation3; i jo ara hi puc ficar cullerada, i m'encanta!! Realment, encara estem poc acostumats a que una noia parli de XBox, PSPs, jocs de plataformes i Space Invaders: i com que jo ara em veig una mica capaç de fer-ho, quan ho faig, em quedo amb tothom.

Gràcies! (tot i que continuo pensant que hi ha coses millor a fer amb el temps lliure que agafar un comandament d'una videoconsola...)

3 comentaris:

Gustavo Benéitez ha dit...

D'aquí poc t'apuntem al Counter Strike!
;-)

Skyblasc ha dit...

Espero que aviat, no només aprenguis si no que ens estiguis ensenyant a tots, eh? Però potser millor que no n'aprenguis massa, doncs els comentaris més impactants i extraordinàriament sincers, només es poden fer des de la perspectiva de la beneïda ignorància.

Per cert, per respondre al teu últim pàrraf:

"tot i que continuo pensant que hi ha coses millor a fer amb el temps lliure que agafar un comandament d'una videoconsola..."

2 coses:

Segons la forma del "comandament" i això em refereixo:
http://generaciodigital.blogspot.com/2007/08/larticle-definitiu-per-la-touch.html

I segons el que consideris perdre el temps:
http://www.gamegirladvance.com/archives/2002/10/26/sex_in_games_rezvibrator.html

^_^

Albert Murillo ha dit...

mmmmh?

Veig moments de debilitat en l'Ariadna. d'aqui a poc seràs producer d'algun projecte videojueguil, ja ho veuràs.