3 de gen. 2009

Els meus ítems predilectes

Durant aquest Nadal hem fet tres programes especials al Generació Digital on els integrants hem estat parlant de les nostres icones fetes llibre, videojoc, sèrie, pel·lícula, etc...


Personalment he parlat avui del llibre que em va marcar tota l'adolescència:
"El món del Riu" de Philip José Farmer un llibre de ciència ficció que explica con a la vora d'un riu, que no s'acaba mai, hi apareix tota la humanitat.



Per altra banda, he parlat de Crazy Climber, el joc que em va entrar per la vista i per la oïda en el primer moment. Amor a primera vista i que encara dura. 

Finalment he parlat d'en Magnum p.i. i del llibre que sense buscar-lo ha aparegut a les meves mans sobrer aquesta sèrie.. Si cliqueu a "programes anteriors" a l'esquerra de la pantalla, el coneixereu.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Una frikada però potser t'interessarà:

http://www.boardgamegeek.com/game/5951

Anònim ha dit...

(Abans no he citat la font: un post genial sobre jocs de taula basats en videojocs http://www.pixfans.com/juegos-de-mesa-y-cartas-basados-en-videojuegos/ )

Albert Murillo ha dit...

En Star és un expert d'aquest tipus de jocs de taula.
Són preciosos fins el moment que jugues ;)

David Ciscar ha dit...

Recordo molt bé el Crazy Climber ara quan n'has parlat, i els cinc duros que valia la partida.

M'he començat a llegir la saga del Món del Riu. L'aventura em sembla interessant, però em surten un munt de preguntes i perquès que no em quadren. Amb Asimov, hi havia desenvolupaments científics que no comprenia; amb Farmer hi ha coses que no s'expliquen: el contingut dels cilindres, la manca i reaparició de pel en algunes parts del cos, ... Ja he començat el segon volum i friso per conèixer el desenvolupament, més que no el final.