17 de gen. 2009

Reflexions post programa

Després del programa d'avui l'Albert García i jo mateix hem fet un tallat i hem parlat sobre la llista de la revista Time que hem comentat avui al programa. I he creuat els números amb la llista de ventes de l'any 2008 als Estats Units i amb el llistat dels millors puntuats segons gamerankings, també al 2008.


Tot i que de vegades ens fiquem l'S.T.A.R. i jo mateix amb l'Albert García en el tema Braid, penso que és un bon joc. Ara, sobre si l'ordre ha de ser el que diu Time no, evidentment cadascú té la seva opinió i per mi de vegades un llistat d'aquests està molt vinculat a un estat d'ànim.

Per exemple, per una situació personal fa ja molts anys em vaig refugiar en un disc de Depeche Mode, "Songs of faith and devotion". Quan escolto determinats temes em ve al cap allò que va passar. De la mateixa manera recordo alguns videojocs per questions especials o perquè em van enganxar molt, més que no pas pel virtuosisme tècnic -que també és important-. El meu estimat "Panzer dragoon saga" de la Saturn...


Curiós que a la llista de Time no hi hagi cap joc de Nintendo Wii i als més venuts els cinc primers són per jocs d'aquesta consola. I que ningú parli de Call of Duty o Metal Gear Solid, quan són èxit de vendes i de crítica. Per això mateix, tots tenim una opinió i així l'hem de respectar, tot i que fa goig que fins i tot aquesta revista tan prestigiosa li dediqui espai als jocs i de forma gens frívola.

D'altra banda, he vist la Gina i l'Eloi bastant capbussats en el joc "fieldrunners" per iPhone i iTouch. Potser algun dia m'atreveixo a jugar amb un dispositiu d'aquests, de moment els mòbils encara em semblen una mica incòmodes i la demo del FPS que porta el iPod Touch em mareja.

Per cert, ho havia oblidat. L'S.T.A.R. i la Rakel van parlar de dos webs relacionats amb l'Spectrum, World of Spectrum i ZX Spectrum Games. Particularment no hi dedico massa temps als emuladors -tret dels de màquines Capcom, que m'encanten-, però per Firefox hi ha unes quantes extensions que emulen consoles antigues.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hello all
http://www.moroccanwholesale.com/ - sibutramine weight loss
The credit for the invention of this dryg Meridia goes to abbott laborateries.
[url=http://www.moroccanwholesale.com/]reductil weight loss[/url]
But according to the expert advice, you should know about certain things before actually using it out.
meridia cost
But according to the expert advice, you should know about certain things before actually using it out.